Pomarańczowe kanapeczki na superlekkie śniadanko!

embed_s18pq7yL05SBhfZlG7ydy5RxvPLfPwzz

   Po „styropian” ,czyli wafle ryżowe sięgam ostatnio dość często. Są lekkie,chrupiące i zjada się je…w mgnieniu oka,co jest ich mankamentem niestety. Siła przyciągania zmniejsza się,zauważyłam kiedy na kromeczce znajdzie się coś,cokolwiek…I takim o to sposobem ostatnimi czasy powstają moje małe lekkie kanapeczki.

      KANAPECZKI Z POMARAŃCZOWYM DŻEMEM NA WAFLACH RYŻOWYCH

  • Dżem pomarańczowy bezcukrowy wg. tego przepisu —>KLIK , lub inny – 3 czubate łyżki
  • Wafle ryżowe naturalne- 3 sztuki, ja użyłam firmy Kupiec z serii SLIM
  • Pestki słonecznika- 3 łyżeczki
  • Kakao o niskiej zawartości tłuszczu- 1 łyżka
  • Pomarańcza- sok wyciśnięty z 1/4 owocu

   
          Każdego wafla smarujemy dżemem.Posypujemy pestkami słonecznika  i  kakaem.Wszystko polewamy świeżo wyciśniętym sokiem z pomarańczy.

                                                                                       Przepis dodaję do akcji :”Bądź FIT na wiosnę”

                                                                                        

Kaloryczność:

  • Wafel ryżowy naturalny Kupiec SLIM-1 SZTUKA=19kcal
  • Pestki słonecznika:100g= 573kcal
  • Kakao o obniżonej zawartości tłuszczu „Tesco value” :100g= 111 kcal
  • Sok z pomarańczy świeżo wyciskany:100ml= 40 kcal
  • Dżem pomarańczowy bez cukru—> ZOBACZ TUTAJ ,
  • Dżem pomarańczowy niskosłodzony:100g= 154 kcal
  • Pysznie…. ja uwielbiam takie wafle np. wieloziarniste z kiwi i twarożkiem + cynamon, a czasami dodaje odrobine masła orzechowego, prawdziwie orzechowego ;) Mmmmmmniamu

  • Alternatywa dla pieczywa :)