Kiwi- szklanka pełna śniadania

embed_VbFsvuuAI9i0zvSB6EVHHNtMC6lcAQzz

    Kupione całe „kubełko”  kiwi stało i czekało,aż się wreszcie doczekało :) Te pakowane jak wiadomo nie należą do największych i w chwili kupienia bardzo często bywają jeszcze nie dojrzałe, dlatego dobrze się stało,że poczekały troszkę na parapecie. Owoce stały się miękkie, więc słodsze i smaczniejsze. Kiwi zawiera więcej witaminy C niż pomarańcze, które chyba jadam częściej. Od „włochaczy” raczej stronię, choć przecież tak jak i inne owoce wystarczy obrać, opłukać i gotowe. Jeśli zabraknie nam w domu toniku do twarzy wystarczy zmieszać kiwi z wodą i alkoholem i mamy świetny domowy produkt :) Niezwykle bogate w witaminy i minerały, zwalczają wolne rodniki. Dzisiaj kiwi występuje z płatkami owsianymi, które też są bogatym przeciwutleniaczy, więc nasza cera podwójnie wzmocniona! Do tego pestki słonecznika, w sam raz dla tych, którzy mają problemy trądzikowe. Zawierają dużo cynku i odmładzającej witaminy B6.
   Poznaję właściwości znanych dobrze mi produktów i dzięki temu moja „dieta” ciągle ewoluuje :)

                                                         

                       MUSEM Z KIWI I JOGURTEM ZALANE MUSLI ŚNIADANIOWE

  • Kiwi
  • Fruktoza/słodzik
  • Jogurt- Activia naturalna ( ewentualnie jogurt naturalny 0%)
  • Wiórki kokosowe
  • Otręby żytnie
  • Pestki słonecznika
  • Płatki owsiane górskie

            Nie podaję ilości składników,bo robiłam wszystko na oko, gdyż jeden owoc drugiemu nie równy,a ja zmiksowałam cały koszyczek,zaś w jedną szklaneczkę wlałam mniej więcej 1/4 musu.
            Owoce kiwi obieramy i obmywamy pod bieżąca wodą ażeby oczyścić z włosków. Miksujemy dodając ewentualnie jakiś „słodzik” wg.uznania. Na dno szklanki wsypujemy płatki owsiane, otręby, nasiona słonecznika.Zalewamy to jogurtem a na to wlewamy taka samą ilość musu z kiwi. Posypujemy po wierzchu odrobina wiórek kokosowych.

                                                                         

                                                                                  

                                                                                        

Kaloryczność:
Kiwi:100g=60 kcal
Jogurt Activia naturalna:100g=69 kcal, 210g-1 opakowanie=144,9 kcal
Fruktoza:100g=400 kcal
Wiórki kokosowe:100g=606 kcal
Otręby żytnie:100g=205 kcal
Płatki owsiane:100g=366 kcal
Pestki słonecznika:100g=570 kcal

  • Ciekawy pomysl z tym tonikiem, a i sniadanie (mogace z powodzeniem robic takze za deser) pysznie wyglada.

  • szklanka pełna dobroci :)

  • ohh bardzo mi sie podoba ten przepis:)

  • mniaaaaaam!! <3

  • Łuhuu, jakie pasiaste śniadanie :D Cudowne!

  • Wolne rodniki to to, co zwalczamy :) Jeśli mają odmładzać, to płatki owsiane ich nie zawierają!

  • wspaniałości!prawdziwa bomba witaminowa :)

  • Anka-Weganka: ojeju,pomyłka tzn.błąd mi się wkradł!Poprawiam! Dzięki za spostrzegawczość! :) Pozdrawiam! I Cieszę się,że podoba Wam się takie śniadanko :)

  • Dzięki za zdrowe informacje. Kolor kiwi mnie zahipnotyzował:)

  • Nie ma za co :) Faktycznie, po zmiksowaniu owoce wyglądają jakby jeszcze bardziej zielono,sama byłam zdziwiona! :)

  • Pyszności!!